Анкета
учасника I туру
Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2016"
Прізвище, ім'я, по батькові: Журавель Наталія Анатоліївна
Дата народження: 17.04.1988р
Домашня адреса з поштовим індексом: 34633, вул Перемоги, 23, с. Білка, Березнівського р-ну, Рівненської обл.
Мобільний телефон:+380978519807
Електронна пошта: zhyravkana@meta.ua
Освіта: вища; РДГУ, 2010, вчитель мови (німецької, англійської) та літератури.
Стаж роботи: 5 років
Місце роботи: Білківська ЗОШ І-ІІ ст. тел. 3-59-59. bilka_2009@ukr.net
Посада: вчитель англійської та німецької мови
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії
Класи в яких викладаю:1,2(німецька мова), 5-9 (англійська мова)
Посилання на власний інтернет ресурс: http://nataliazhteacher.blogspot.com/
Педагогічне кредо : "Хай буде вчитель дзеркалом добрих звичаїв: і чого навчає або навчати збирається , те саме ,як на зразкові , хай показує на самому собі. "
“Використання інтерактивних технологій, як технологій співпраці,
на уроках іноземної мови “
Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, висунутих Державною національною програмою «Освіта. Україна XXI століття», визначено необхідність «досягнення якісно нового рівня у вивченні іноземних мов». Іноземна"мова — це не просто навчальний предмет. На відміну від інших академічних предметів, це ціла галузь, оскільки розкриває перед людиною скарбницю іншомовної культури, нові стилі життя. Інтеграція України у світову спільноту потребує досконалого володіння іноземними Мовами. Без таких знань прилучитися до міжнародного співробітництва буде неможливо. Тому оволодіння іноземними; мовами визначене як один з пріоритетних напрямів реформування освіти.
Проблема розвитку мовленнєвих здібностей учнів На уроках англійської мови шляхом використання інноваційних та інформаційних технологій цікавила вітчизняних педагогів, таких як: А. Алексюк, О. Біляєва, Е. Голанд, Л. Гордон, О. Синиця, В. Сухомлинський, В. Онищук, О. Савченко та інші. Однак через багатоплановість ця проблема не підпадає під однозначне вирішення. Формування стійких і впевнених вмінь у школярів вести бесіду є завданням першорядної важливості. Актуальність проблеми полягає в тому, щоб через упровадження нестандартних форм навчання виховувати в учнів пізнавальний інтерес до вивчення іноземної мови та навчити дітей користуватися мовою. Проблемою нестандартних форм навчання займались А. Бородай, Ю. Мальований,О.Дорошенко, С. Ніколаєва, О. Тернопольський,Підласий та інші.
Новітні мультимедійні засоби навчання відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, даїрть цілком нові можливості для творчості, знаходження і закріплення усяких професійних навиків, дозволяють реалізувати принципово нові форми і методи навчання. Комп’ютери значно розширюють Можливості вчителів, сприяють індивідуалізації навчання, активізації пізнавальної діяльності учнів.
Національна доктрина розвитку освіти України в XXI столітті передбачає реалізацію принципу гуманізації освіти, методологічну переорієнтацію процесу навчання з інформативної форми на розвиток особистості, індивідуально-диференційова ний і особистісно-орієнтований підходи до навчання.
Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інтерактивні технології під час уроків іноземної мови. Систематично проводжу уроки з використанням наступних видів технологій: робота в парах, робота в малих групах, мікрофон, незакінчене речення, мозковий штурм, розігрування ситуацій за ролями та ін.
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.
Отже,моє завдання використовувати різні сучасні методи та прийоми у навчанні іноземної мови настільки майстерно, щоб зацікавити учнів і активізувати їх пізнавальну діяльність та бажання говорити англійською мовою, представляти результати своєї роботи.
Педагогічне есе
Здавалося б таке просте, таке звичне, легке для сприйняття слово. В той же час воно містить стільки поваги, розуму, мудрості, виваженості… Можна продовжувати до безкінечності. Напевне, кожна людина має своє уявлення про цю нелегку, кропітку та , часом, і невдячну працю. Скільки існуватиме людство, стільки ж часу буде користуватися попитом і професія вчителя.
Вчитель – святе слово. І цим добрим словом ти завжди згадуєш вчителів, які допомогли тобі стати людиною. На моєму шляху зустрілися саме такі вчителі. Сіячі розумного, доброго та вічного – говорять про вчителів. Від них – все найкраще в людині. Про авторитетну людину (спеціаліста) завжди говорять, що в неї були хороші вчителі і звідси пішло прислів’я: “Дерево та вчитель пізнаються по плоду”.
Професія вчителя - багатогранна. Вчитель і наставник, і актор, і лікар, і будівельник, і …і проста людина зі своїми радощами та турботами.
Нарешті! Я отримала свій перший диплом і роботу вчителя іноземної мови у невеличкій сільській школі. Прийшовши першого вересня до школи, я хвилювалася як ніколи і в той же час розуміючи, що не маю права цього показувати оточуючим.
Та все вдалося не відразу. В.О.Сухомлинський зазначав: «Ткач уже через годину бачить плоди своєї праці. Сталевар через кілька годин радіє з гарячого потоку металу – це вершина його мрії, хлібороб через кілька місяців милується колосками ячмінного зерна, вирощеного в полі… А вчителеві треба пропрацювати роки і роки, щоб побачити те, що ти замислив; ні в кого так часто не гостює почуття незадоволення, як у вчителя… »
Учительська професія поєднує у собі дві спеціальності. Кожен із нас є спеціалістом-предметником, і, крім того, - педагогом-вихователем.
Так склалася доля, що протягом 5 років я працюю в своїй рідній школі. Сьогодні, крокуючи по дорозі педагогічного пошуку, розумію, що маю багато чого зробити. Необхідно вдосконалювати свої знання з педагогіки , треба освоювати новітні програми і технології, вивчати методичну літературу. У цьому вирі педагогічної діяльності важливо не схибити, не загубити жодної дитячої душі, тому я не маю жодного права зупинятися на досягнутому. Я повинна рухатися вперед, повинна вчитися, розвиватися, вдосконалювати свою педагогічну майстерність.
Свого часу Платон сказав: «Майстрами не народжуються, ними стають». І я наполегливо йду до цієї мети, адже обрана мною професія – це щоденне навчання. Тільки так я набуду компетентності, досягну вершин педагогічної діяльності і матиму змогу формувати учня не як носія компетентностей, а, передовсім, як людину.
Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.
24.11.2015р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий