вторник, 24 ноября 2015 г.

Анкета
учасника I туру
Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2016" 

Прізвище, ім'я, по батькові: Журавель Наталія Анатоліївна
Дата народження: 17.04.1988р
Домашня адреса з поштовим індексом: 34633, вул Перемоги, 23, с. Білка, Березнівського р-ну, Рівненської обл.
Мобільний телефон:+380978519807
Електронна пошта: zhyravkana@meta.ua
Освіта: вища; РДГУ, 2010, вчитель мови (німецької, англійської) та літератури.
Стаж роботи: 5 років
Місце роботи: Білківська ЗОШ І-ІІ ст. тел. 3-59-59. bilka_2009@ukr.net
Посада: вчитель англійської та німецької мови
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії
Класи в яких викладаю:1,2(німецька мова), 5-9 (англійська мова)
Посилання на власний інтернет ресурс: http://nataliazhteacher.blogspot.com/
Педагогічне  кредо : "Хай буде вчитель дзеркалом добрих звичаїв: і чого навчає або навчати збирається , те саме ,як на зразкові , хай показує на самому собі. "

“Використання інтерактивних технологій, як технологій співпраці,
на уроках  іноземної мови “
Одним із пріоритетних напрямів реформуван­ня освіти, висунутих Державною національною програмою «Освіта. Україна XXI століття», ви­значено необхідність «досягнення якісно нового рівня у вивченні іноземних мов». Іноземна"мова — це не просто навчальний предмет. На відміну від інших академічних предметів, це ціла галузь, оскільки розкриває перед людиною скарбницю ін­шомовної культури, нові стилі життя. Інтеграція України у світову спільноту потребує досконалого володіння іноземними Мовами. Без таких знань прилучитися до міжнародного співробітництва буде неможливо. Тому оволодіння іноземними; мо­вами визначене як один з пріоритетних напрямів реформування освіти.
Проблема розвитку мовленнєвих здібностей учнів На уроках англійської мови шляхом вико­ристання інноваційних та інформаційних техно­логій цікавила вітчизняних педагогів, таких як: А. Алексюк, О. Біляєва, Е. Голанд, Л. Гордон, О. Синиця, В. Сухомлинський, В. Онищук, О. Сав­ченко та інші. Однак через багатоплановість ця проблема не підпадає під однозначне вирішення. Формування стійких і впевнених вмінь у школя­рів вести бесіду є завданням першорядної важли­вості. Актуальність проблеми полягає в тому, щоб через упровадження нестандартних форм навчан­ня виховувати в учнів пізнавальний інтерес до вивчення іноземної мови та навчити дітей корис­туватися мовою. Проблемою нестандартних форм навчання займались А. Бородай, Ю. Мальований,О.Дорошенко,  С. Ніколаєва, О. Тернопольський,Підласий та інші.
Новітні мультимедійні засоби навчання відкривають учням доступ до нетради­ційних джерел інформації, підвищують ефектив­ність самостійної роботи, даїрть цілком нові мож­ливості для творчості, знаходження і закріплення усяких професійних навиків, дозволяють реалі­зувати принципово нові форми і методи навчан­ня. Комп’ютери значно розширюють Можливості вчителів, сприяють індивідуалізації навчання, активізації пізнавальної діяльності учнів.
Національна доктрина розвитку освіти Украї­ни в XXI столітті передбачає реалізацію принципу гуманізації освіти, методологічну переорієнтацію процесу навчання з інформативної форми на роз­виток особистості, індивідуально-диференційова ний і особистісно-орієнтований підходи до навчан­ня.
Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інтерактивні технології під час уроків іноземної мови. Систематично проводжу уроки з використанням наступних видів технологій: робота в парах, робота в малих групах, мікрофон, незакінчене речення, мозковий штурм, розігрування ситуацій за ролями та ін.
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного  з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.
Отже,моє завдання використовувати різні сучасні методи та прийоми у навчанні іноземної мови настільки майстерно, щоб зацікавити учнів і активізувати їх пізнавальну діяльність та бажання говорити англійською мовою, представ­ляти результати своєї роботи.

Педагогічне есе

Вчитель….
Здавалося б таке просте, таке звичне, легке для сприйняття слово. В той же час воно містить стільки поваги, розуму, мудрості, виваженості… Можна продовжувати до безкінечності. Напевне, кожна людина має своє уявлення про цю нелегку, кропітку та , часом, і невдячну працю. Скільки існуватиме людство, стільки ж часу буде користуватися попитом і професія вчителя. 

Вчитель – святе слово. І цим добрим словом ти завжди згадуєш вчителів, які допомогли тобі стати людиною. На моєму шляху зустрілися саме такі вчителі. Сіячі розумного, доброго та вічного – говорять про вчителів. Від них – все найкраще в людині. Про авторитетну людину (спеціаліста) завжди говорять, що в неї були хороші вчителі і звідси пішло прислів’я: “Дерево та вчитель пізнаються по плоду”.
Професія вчителя - багатогранна. Вчитель і наставник, і актор, і лікар, і будівельник, і …і проста людина зі своїми радощами та турботами. 

Нарешті! Я отримала свій перший диплом і роботу вчителя іноземної мови у невеличкій сільській школі. Прийшовши першого вересня до школи, я хвилювалася як ніколи і в той же час розуміючи, що не маю права цього показувати оточуючим. 
Та все вдалося не відразу. В.О.Сухомлинський зазначав: «Ткач уже через годину бачить плоди своєї праці. Сталевар через кілька годин радіє з гарячого потоку металу – це вершина його мрії, хлібороб через кілька місяців милується колосками ячмінного зерна, вирощеного в полі… А вчителеві треба пропрацювати роки і роки, щоб побачити те, що ти замислив; ні в кого так часто не гостює почуття незадоволення, як у вчителя… »

Учительська професія поєднує у собі дві спеціальності. Кожен із нас є спеціалістом-предметником, і, крім того, - педагогом-вихователем. 
Так склалася доля, що протягом 5 років я працюю в своїй рідній школі. Сьогодні, крокуючи по дорозі педагогічного пошуку, розумію, що маю багато чого зробити. Необхідно вдосконалювати свої знання з педагогіки , треба освоювати новітні програми і технології, вивчати методичну літературу. У цьому вирі педагогічної діяльності важливо не схибити, не загубити жодної дитячої душі, тому я не маю жодного права зупинятися на досягнутому. Я повинна рухатися вперед, повинна вчитися, розвиватися, вдосконалювати свою педагогічну майстерність.

Свого часу Платон сказав: «Майстрами не народжуються, ними стають». І я наполегливо йду до цієї мети, адже обрана мною професія – це щоденне навчання. Тільки так я набуду компетентності, досягну вершин педагогічної діяльності і матиму змогу формувати учня не як носія компетентностей, а, передовсім, як людину.

Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.
24.11.2015р.

Комментариев нет:

Отправить комментарий