вторник, 24 ноября 2015 г.

Самоосвітня діяльність





  • Інтерактивні технології в особистісно зорієнтованій освіті// http://osvita.ua 
  • Інтерактивні технології на уроках іноземної мови// www.br.com.ua 
  •  Інтерактивне навчання: теорія, практика, досвід:Метод.посібник.–К.,2002– 321с.
  •  Коваленко О.Я. Навчальні програми для навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов: Англійська мова; Німецька мова; Французька мова; Іспанська мова. 5-9 класи. - К.: Видавничий дім «Освіта»,2013.-160.
  • Коваленко О.Я. Навчальні програми для навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов: Англійська мова; Німецька мова; Французька мова; Іспанська мова. 1-4 класи. - К.: Видавничий дім «Освіта»,2012.-96.
  • Концепція Державної програми розвитку освіти на 2006-2010 роки, 12 липня 2006 року // www.mon.gov.ua
  •  Ніколаєва С.Ю. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах.-Київ:Ленвітю-2002.
  • Особистісно орієнтовані технології у навчанні іноземних мов:Метод.посібник. – Рівне, 2006.С.6-12.
  • Сиротенко Г. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. – Ч.: ВГ «Основа», 2004. – 80с.
  • Шевченко Е. Використання інтерактивних технологій для розвитку пізнавального інтересу на уроках англійської мови //Англійська мова та література. – 2005. №24. – С.4-6.
  •  Химинець В.В. Інноваційна освітня діяльність//Мандрівець Тернопіль,2009.

Електронні джерела

Комментариев нет:

Отправить комментарий