Урок з використанням інноваційних технологій
Тема: Тварини
Цілі
■ Практичні: практикувати учнів у монологічному й діалогічному мовленні, аудіюванні, формувати лексичні, фонетичні, граматичні навички учнів (мовний зразок "What do you see? I see a...).
■ Розвивальні: розвивати пам'ять, логічне мислення, спостережливість, увагу.
■ Виховні: виховувати любов до тварин, природи, вивчення іноземної мови.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: тематичні малюнки, іграшки-тварини на партах у дітей, відео, підручник, аудіо.
ХІД УРОКУ
I. The beginning of the lesson
1. МОВНА Й ФОНЕТИЧНА ЗАРЯДКА
□ Уведення учнів у іншомовну атмосферу — Good morning, nice to see you! (вірш “Good morning!”) _
Після привітання вчитель демонструє учням картки та відео. Діти повторюють
Ні! How are you?
I’m fine, thank yon!
How old are you now?
I’m six.
Hi! How are you?
I’m fine, thank you! '
How old are you now?
I’m eight.
Такий початок уроку зацікавлює в подальшій роботі дітей, які роблять нетрадиційну мовленнєву зарядку, повторюють вивчені структури й мовні зразки. Роботу слід вести у швидкому темпі.
0 Гра «Мікрофон» (роздавальний матеріал)
Складання і розказування діалогів
What’s your name?
Where do you live?
Where do you study?
What language do you study?
How are you?
How old are you?
2.Повторення вивчених віршів
One, two — look at the shoe!
Three, four - look at the door!
Five, six - look at the bricks!
Seven, eight - look at the plate!
Nine, ten - look at the pen!
3. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ, МЕТИ Й ЗАВДАНЬ.«
□ — Сьогодні на уроці ми продовжимо говорити про себе й тварин, будемо співати, грати, рахувати й навіть підемо до зоопарку.
Т. I have brought something interesting for you in these envelopes. What do you think it is?
Троє учнів виходять до дошки, беруть три конверти, у яких знаходяться малюнки тварин. Не називаючи, яка це тварина, діти мають показати (зобразити) рухами цю тварину, а решта дітей — відгадати.
Т. I have brought this postcard, this song and these pictures for you because our theme for today is “Animals”. Do you see how many animals came to visit us? But at first let’s revise some English sounds. Деякі з них нагадують нам звуки тварин. Look here [S] — snake, snow, sister. [W] - wolf, why, Willie.
Why do you cry Willie?
Why do you cry?
Why Willie? Why Willie?
Why Willie? Why?
- Game "Clap your hands"
(якщо чуємо назву тварини)
- Game "Who has got a cat?"
(На партах у дітей знаходяться іграшки- тваринки й малюнки з тваринами. Ті, у кого є така іграшка чи малюнок,коротко розповідає : “I’ve got…”)
II. The Main Body of the Lesson
1.Активізація вживання в мовленні лексичних одиниць
Т. А зараз, дітки, послухайте одне цікаве оповідання та скажіть, яка тваринка вам не сподобалась. (Показ мультика «Hare and His Friends” )
Учитель пропонує учням передавати один одному м’яча й називати слово, пов’язане з тваринами. Для швидкості виконання доцільно показувати іграшку-тваринку. Кожен учень називає нове слово, попередньо повторивши всі раніше сказані слова (використовують прийом «снігова куля» ).
2. Ознайомлення з новою лексикою
Учитель мав забезпечити багаторазове повторення нових слів. Він проводить хорову й фронтально-індивідуальну форми роботи.
Т. Ось, діти, сьогодні ми вивчимо назви тварин, а незабаром поїдемо до Лондонського зоопарку (London Zoo).
(Video Animal Train)
На партах у дітей лежать іграшки-тварини. Гра “Who has got a fox, stand up.” “What’s this?” (хорове повторення назв тварин)
Аудіювання мови вчителя з опорою на картки, на яких зображено тварин
Гра "What do you see?"
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Пісня “This is the way we wash our face”
ГРА З ТВАРИНАМИ. ВІДПРАЦЮВАННЯ МОВНИХ СТРУКТУР
Is it...?
Yes, it is/No, it isn’t.
Спочатку вчитель відгадує тварину, яку учні задумали колективно. Діти відповідають хором. Потому один з учнів загадує тварину, а решта відгадують.
НАВЧАННЯ УЧНІВ СКЛАДАТИ МОНОЛОГ ЗА СХЕМОЮ —
I am a cat. My name is Tom. I’m black. I’m 7.
He is a monkey. His name is Jim. He is brown. He is 8.
Учні вдають із себе певного звіра й пробують розповісти про себе. Потім усі разом співають пісню.
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНИХ БУКВ
ВІРШ “ABC”
III. Summing up.
- Гра «Здогадайся»
Is it a cat? - No, it isn’t.
Is it a dog? - Yes, it is. (За відгадане слово давати «сонечко».)
A cat, stand up! A monkey, stand up!
Діти беруть тварину, яка лежить у них на парті, і встають. Далі завдання можна розширити: go to the window and take a wolf, open your bag and take a monkey, go to the teacher’s desk and what animals do you see?
IV. Home task.
Домашнє завдання: зробити проект про свою улюблену тваринку.
Тема: Тварини
Цілі
■ Практичні: практикувати учнів у монологічному й діалогічному мовленні, аудіюванні, формувати лексичні, фонетичні, граматичні навички учнів (мовний зразок "What do you see? I see a...).
■ Розвивальні: розвивати пам'ять, логічне мислення, спостережливість, увагу.
■ Виховні: виховувати любов до тварин, природи, вивчення іноземної мови.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: тематичні малюнки, іграшки-тварини на партах у дітей, відео, підручник, аудіо.
ХІД УРОКУ
I. The beginning of the lesson
1. МОВНА Й ФОНЕТИЧНА ЗАРЯДКА
□ Уведення учнів у іншомовну атмосферу — Good morning, nice to see you! (вірш “Good morning!”) _
Після привітання вчитель демонструє учням картки та відео. Діти повторюють
Ні! How are you?
I’m fine, thank yon!
How old are you now?
I’m six.
Hi! How are you?
I’m fine, thank you! '
How old are you now?
I’m eight.
Такий початок уроку зацікавлює в подальшій роботі дітей, які роблять нетрадиційну мовленнєву зарядку, повторюють вивчені структури й мовні зразки. Роботу слід вести у швидкому темпі.
0 Гра «Мікрофон» (роздавальний матеріал)
Складання і розказування діалогів
What’s your name?
Where do you live?
Where do you study?
What language do you study?
How are you?
How old are you?
2.Повторення вивчених віршів
One, two — look at the shoe!
Three, four - look at the door!
Five, six - look at the bricks!
Seven, eight - look at the plate!
Nine, ten - look at the pen!
3. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ, МЕТИ Й ЗАВДАНЬ.«
□ — Сьогодні на уроці ми продовжимо говорити про себе й тварин, будемо співати, грати, рахувати й навіть підемо до зоопарку.
Т. I have brought something interesting for you in these envelopes. What do you think it is?
Троє учнів виходять до дошки, беруть три конверти, у яких знаходяться малюнки тварин. Не називаючи, яка це тварина, діти мають показати (зобразити) рухами цю тварину, а решта дітей — відгадати.
Т. I have brought this postcard, this song and these pictures for you because our theme for today is “Animals”. Do you see how many animals came to visit us? But at first let’s revise some English sounds. Деякі з них нагадують нам звуки тварин. Look here [S] — snake, snow, sister. [W] - wolf, why, Willie.
Why do you cry Willie?
Why do you cry?
Why Willie? Why Willie?
Why Willie? Why?
- Game "Clap your hands"
(якщо чуємо назву тварини)
- Game "Who has got a cat?"
(На партах у дітей знаходяться іграшки- тваринки й малюнки з тваринами. Ті, у кого є така іграшка чи малюнок,коротко розповідає : “I’ve got…”)
II. The Main Body of the Lesson
1.Активізація вживання в мовленні лексичних одиниць
Т. А зараз, дітки, послухайте одне цікаве оповідання та скажіть, яка тваринка вам не сподобалась. (Показ мультика «Hare and His Friends” )
Учитель пропонує учням передавати один одному м’яча й називати слово, пов’язане з тваринами. Для швидкості виконання доцільно показувати іграшку-тваринку. Кожен учень називає нове слово, попередньо повторивши всі раніше сказані слова (використовують прийом «снігова куля» ).
2. Ознайомлення з новою лексикою
Учитель мав забезпечити багаторазове повторення нових слів. Він проводить хорову й фронтально-індивідуальну форми роботи.
Т. Ось, діти, сьогодні ми вивчимо назви тварин, а незабаром поїдемо до Лондонського зоопарку (London Zoo).
(Video Animal Train)
На партах у дітей лежать іграшки-тварини. Гра “Who has got a fox, stand up.” “What’s this?” (хорове повторення назв тварин)
Аудіювання мови вчителя з опорою на картки, на яких зображено тварин
Гра "What do you see?"
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Пісня “This is the way we wash our face”
ГРА З ТВАРИНАМИ. ВІДПРАЦЮВАННЯ МОВНИХ СТРУКТУР
Is it...?
Yes, it is/No, it isn’t.
Спочатку вчитель відгадує тварину, яку учні задумали колективно. Діти відповідають хором. Потому один з учнів загадує тварину, а решта відгадують.
НАВЧАННЯ УЧНІВ СКЛАДАТИ МОНОЛОГ ЗА СХЕМОЮ —
I am a cat. My name is Tom. I’m black. I’m 7.
He is a monkey. His name is Jim. He is brown. He is 8.
Учні вдають із себе певного звіра й пробують розповісти про себе. Потім усі разом співають пісню.
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНИХ БУКВ
ВІРШ “ABC”
III. Summing up.
- Гра «Здогадайся»
Is it a cat? - No, it isn’t.
Is it a dog? - Yes, it is. (За відгадане слово давати «сонечко».)
A cat, stand up! A monkey, stand up!
Діти беруть тварину, яка лежить у них на парті, і встають. Далі завдання можна розширити: go to the window and take a wolf, open your bag and take a monkey, go to the teacher’s desk and what animals do you see?
IV. Home task.
Домашнє завдання: зробити проект про свою улюблену тваринку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий